اکانتینگ آنلاین اِرم چیست؟


eBSS (eRam Business Support System)  یک سیستم مدیریت کاربران شبکه و اکانتینگ می باشد که به صورت آنلاین و بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار جانبی (Server) خدمات خود را ارایه می کند.

 

موارد استفاده از eBSS


این سیستم برای کسانی طراحی شده است که در محل کار یا زندگی خود دارای خط اینترنت می باشند اما کنترلی بر روی کاربران متصل به شبکه خود ندارند. این سیستم با قابلیت های گسترده خود می تواند مدیریت کاربران شبکه را برای شما آسان کند. اگر مایلید که هر کاربر برای اتصال به اینترنت حساب مخصوص خود را داشته باشد و یا اگر می خواهید برای هر کاربر محدودیت سرعت و ترافیک مصرفی ایجاد نمایید، پلن های استاندارد سیستم قطعا راه حلی برای نیاز های شما خواهد بود. فرض کنید شرکت شما دارای تعداد زیادی پرسنل با وظایف مختلف است. بدیهی است نحوه استفاده از اینترنت برای همه ی آن ها یکسان نخواهد بود. با استفاده از این سیستم می توانید بدون صرف هیچگونه هزینه برای سخت افزار کنترل کاربران، برای یک یا گروهی از پرسنل سرعت و حجم مشخص تعریف نمایید. لازم به ذکر است که نحوه اتصال کاربران می تواند هم به صورت کابل(LAN Cable) و هم به صورت بی سیم (Wi-Fi) باشد. یا به طور مثال شما دارای یک رستوران هستید که دارای اینترنت رایگان می باشد. شما به عنوان مدیر رستوران ممکن است بخواهید که ارایه اینترنت به صورت رایگان را صرفا از طریق دریافت شماره موبایل مشتری و ارسال کلمه عبور برای کاربر ممکن سازید. استفاده از پلن های HotSpot این امکان فوق العاده را برای شما به وجود می آورد. از دیگر مزایای این سیستم اتصال کاربران به اینترنت از طریق PIN می باشد. در این مدل، اتصال کابر به اینترنت با استفاده از کدهایی است که مدیر سیستم آن ها را ایجاد می کند و همچنین می تواند برای هر گروه PIN، حجم، زمان و سرعت مختلف تعریف کند. با خرید پلن های Dual سیستم از تمامی مزایای فوق برخوردار شوید.

 

امکانات کلی


امکانات پلن استاندارد پلن حرفه ای
سيستم مديريت اينترنت رايگان و اماکن عمومي
امکان دريافت شماره موبايل و ارسال رمز عبور از طريق SMS
امکان محدود کردن مدت زمان اتصال به شبکه
امکان محدود کردن ميزان حجم قابل استفاده در هر اتصال
امکان محدود کردن تعداد دفعات اتصال کاربر در طول روز
امکان اتصال تعداد نامحدود روتر (NAS)
امکان سفارشي سازي صفحه لاگين کاربران
امکان دريافت اطلاعات گوناگون از کاربر قبل از اتصال به شبکه
گزارش اتصال و ريز مصرف کاربر
ارسال پيامک دلخواه به صورت تکي و گروهي
فهرست و مديريت مشترکين
گزارش کاربران آنلاين
امکان تعريف سرويس بر اساس پارمترهاي زمان، حجم، سرعت و قيمت گذاري آنها
شارژ موقت براي کاربران
مديريت فروش سرويس
امکان تغيير سرويس
امکان فروش بسته حجمي
امکان فروش Static IP
گزارشات جامع تراکنش هاي مالي و فروش
مديريت Static IP Pool
گزارش کاربران فعال و منقضي
امکان شارژ مديريتي کاربران (SLA)
امکان برگشت از فروش
امکان تعريف بسته هاي حجمي
گزارشات جامع بازاريابي
تابلو اعلانات و اطلاعيه
صندوق پيام
سيستم تيکتينگ مشتريان
ارايه آمار و گزارش روزانه
امکان مشاهده خطا های اتصال کاربران
اتصال به درگاه پرداخت الکترونيک بانک
اتصال به درگاه پرداخت واسط مانند زرين پال
ايجاد خودکار گزارشات امنيت شبکه
امکان تعريف نماينده فروش و مديرت پورسانت
+ هر چیزی که شما نیاز دارید
 
(ویژگی مورد نظر شما در لیست نیست؟ با پشتیبانی تماس بگیرید)

(۰۲۱) ۹۱ ۰۱ ۵۵۹۵